Etykiety

wtorek, 22 października 2013

luz pod kołnierzykiem ;)

Najwyższy czas na kolejny wpis. Choć efekt nie jest taki jakiego oczekiwałam, i tak postanowiłam sie nim z Wami podzielić. :) Z racji, że pogoda u nas przez weekend nie sprzyjała tworzeniu sesji na zewnątrz, zdecydowałam że zwyczajnie przeniesiemy sie z córą na.. klatkę schodową. ;) Jak wspomniałam brakuje mi paru ujęć, m.in. z perspektywy tylnej, ażeby zaliczyć sesję do udanych/kompletnych. No ale cóż, jak tylko będzie okazja (powód - brak sprawnego aparatu) nadrobię straty. A tymczasem zapraszam Was raz jeszcze do śledzenia i komentowania naszych postów! :)

 

*bejsbolówka - Netto
*bluzeczka - have fun xxx
*legginsy - made with love
*buty - nike air max

2 komentarze:

  1. My też czasami cykamy fotki na klatce schodowej ;) Marissa wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekujemy bardzo za opinie, wiele dla nas znaczy. :)

    OdpowiedzUsuń