Etykiety

sobota, 1 marca 2014

spódniczkowo :)

Czy wiecie, że moja dziewczyneczka ma dwa oblicza? ;) Zapewne nie, bo
zazwyczaj prezentuję ją w tej bardziej luźnej odsłonie, czyli w stylizacjach typu swag. Ale to się zmieni, ponieważ moja księżniczka uwielbia .. być księżniczką, a mianowicie sukienki, błyskotki i baśniową magię! :)) Przedsmak tego właśnie dziewczęcego oblicza mojej córki przedstawiłam już w poście "być jak mama" i przyznaję TU otwarcie, że takie akcje-przebierańce zdarzają się dość często. Marissa zamyka się wtedy w pokoju, gdzie trzymamy garderobę i po paru minutach wychodzi przebrana w jedną ze swoich sukienek. Taki widok przyprawia mnie o szybsze bicie serducha .. <3 
Dziś zaprezentuję Wam Marissę w dwóch stylizacjach, gdzie głównym punktem programu będą spódniczki! :)
 
ZESTAW 1
*bluzka - no name
*spodniczka - George
*podkolanowki - Pepco
*biker boots - Zara (sale)
 
ZESTAW 2
*bluza - next
*spodniczka - next
*podkolanowki - Pepco    


2 komentarze:

  1. super! :)
    _____________________
    http://addictionfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze sie podoba. :) Na pewno zajrzymy i na Twoj blog. :)

      Usuń